Nasz pobyt w Kudowie Zdroju

Wraz z mężem postanowiliśmy, że wyjedziemy na wczasy, jesteśmy ludźmi w starszym wieku, ja jestem emerytowaną nauczycielką, zaś mąż od bardzo wielu lat prowadzi swoją firmę. Odkąd jestem na emeryturze moje życie stało się o wiele spokojniejsze, nauczyłam się korzystać z komputera i jak się okazało jest to bardzo przydatna umiejętność. Zbliża się lato a my mieszkamy w mieście, chcieliśmy zmienić trochę otoczenie, więc zdecydowaliśmy, że znajdziemy jakąś ładną okolice wypoczynkową.

Poszukiwania noclegów w Kudowie

noclegi w Kudowie ZdrojuZ Internetu nauczyła mnie korzystać moja wnuczka, młodzież w tych czasach większość czasu spędza w sieci, to też poprosiłam ją o pomoc. Zgodziła się bez problemu. Nauka zajęła mi dość dużo czasu, dopiero po kilku miesiącach załapałam, o co w tym wszystkim chodzi, nauczyłam się także sprawnie pisać na klawiaturze, mało, kto w moim wieku tak dobrze posługuje się komputerem. Postanowiłam, więc że znajdę noclegi w Kudowie Zdroju, nie zajęło mi to dużo czasu, wyszukałam mnóstwo ofert na ten temat. Okazało się również, że mogę zarezerwować pokój zdalnie, taka opcja bardzo mi się spodobała. Mój mąż był zadowolony z miejsca, które wybrałam, był to hotel połączony z sanatorium, czyli coś w sam raz dla ludzi w naszym wieku. Kilka dni później wyjechaliśmy na nasze wymarzone wczasy. Pojechaliśmy samochodem męża, podróż nie trwała długo, szybko dotarliśmy do celu. Na miejscu czekał na nas przytulny pokój z łożem małżeńskim, elegancka łazienka z prysznicem, oraz duży balkon, z którego roztaczał się zniewalający widok na miasto. Jesteśmy osobami bardzo dobrze zorganizowanymi, więc już wcześniej przygotowaliśmy cały plan naszej podróży. Mieliśmy zamiar zwiedzić wiele zabytków i ciekawych miejsc w tym mieście. Chcieliśmy również wybrać się na krótką wycieczkę w góry stołowe. Dawno nie byliśmy na takich wakacjach wiec z początku nie mogliśmy się przyzwyczaić do braku naszych codziennych obowiązków, jednak już po kilku dniach udało nam się w pełni zrelaksować. Na szczęście była bardzo ładna i słoneczna pogoda, więc udało mi się nawet trochę opalić.

Nasz pobyt w Kudowie trwał ponad dwa tygodnie, obydwoje bardzo wypoczęliśmy. Zwiedziliśmy wiele ciekawych miejsc i poznaliśmy przemiłych ludzi, z którymi zamierzamy utrzymywać kontakt. Udało nam się również kupić różne drobiazgi i pamiątki dla naszej rodziny, myślę, że spodobają się im. Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszych wczasów, postanowiliśmy, że częściej będziemy jeździć na takie wycieczki, by odpocząć trochę od miejskiego zgiełku.